اطلاعیه بسیار مهم
قابل توجه دانشجو معلمان ورودی جدید 1401
دانشجویان ارجمند ورودی مهر 1401 لطفا نکات مهم ذیل را به دقت مطالعه نمایید:
با توجه به اعلام برخی نواحی آموزش و پرورش و ارسال پیامک برای دانشجویان ورودی جدید مبنی بر تحویل یک نسخه از اصل مدرک تحصیلی یا کپی برابراصل مدرک تحصیلی به ادارات محل خدمت، توجه فرمائید جهت کپی برابر اصل گواهی موقت دیپلم یا دوره متوسطه یا کپی برابر اصل مدرک دوره متوسطه، باید با در دست داشتن یک نسخه کپی ازآخرین مدرک تحصیلی که در زمان ثبت نام حضوری، نسخه اصلی آن تحویل بخش ثبت نام شده به واحد دانش آموختگان، طبقه همکف ساختمان فجر مراجعه نموده تا کپی مدرک مربوطه، تایید شده و سپس با مراجعه به واحد منابع انسانی پردیس(دبیرخانه)، واقع در ساختمان امور اداری، نسبت به مهر برابراصل و مهر دانشگاه اقدام گردد.
لازم به ذکر است، در اطلاعیه های ثبت نام دانشجویان ورودی جدید و در زمان مراجعه حضوری، اطلاع رسانی لازم مبنی بر لزوم تهیه چند نسخه کپی و اسکن از مدارک تحصیلی برای شخص دانشجو، قبل از تشکیل پرونده تحصیلی به ویژه اصل گواهی دوره متوسطه و ... صورت گرفته و تحت هیچ شرایطی دانشجویان تقاضای عودت مدارک پرونده برای تهیه کپی یا اسکن نداشته باشند که این امر، ممنوع بوده و امکان پذیر نمی باشد.
نکات مهم در زمان مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و مناطق محل خدمت:
دانشجویان عزیز، حتما توجه داشته باشند که سه مدرک مهم زیر و به ویژه دو مدرک اول، برای پرونده تحصیلی را نهایتا تا قبل از پایان ترم اول تحصیلی و قبل از شروع امتحانات پایان ترم اول باید از ادارات محل خدمت دریافت و تحویل مسئول بخش پرونده ها یا مسئول واحد دانش آموختگان نمایند.
- پس از اعلام اداره آموزش و پرورش جهت مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و اخذ تعهد محضری، دانشجویان باید نسخه اصلی سند تعهد را به اداره محل خدمت، تحویل داده و بلافاصله کپی برابراصل سند تعهد را از اداره برای تحویل به دانشگاه دریافت نمایند.
- حتما نسخه کپی برابر اصل باید دارای مهر و امضای زنده و مهر اداره محل خدمت شخص باشد.
- دومین مدرک مهمی که دانشجویان باید تا قبل از پایان ترم اول تحصیلی به دانشگاه تحویل دهند، اصل فرم مجوز ادامه تحصیل یا فرم شماره 3 می باشد که به محض صدور توسط ادارات آموزش و پرورش، از اداره، دریافت و تحویل دانشگاه گردد.
- دانشجویان توجه فرمایند، به ازای هر سال تحصیلی، باید یک نسخه از حکم کارگزینی که توسط ادارات آموزش و پرورش به صورت سالانه صادر می گردد و حتما باید دارای امضای کارشناس یا مسئول اداره محل خدمت باشد، جهت پرونده تحصیلی از اداره دریافت نموده و در زمان مقرر، تحویل دانشگاه گردد.
- دانشجویان عزیز، در زمان دریافت معرفی نامه از ادارات محل خدمت برای مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و ثبت تعهد محضری، دقت نمایید، مشخصات و عنوان رشته تحصیلی شما، صحیح، درج شده باشد.
در صورتی که در نسخه کپی برابر اصل سند تعهد محضری یا اصل فرم شماره 3 ، عنوان رشته تحصیلی قید نشده باشد یا اشتباه باشد، به عنوان مثال، عنوان دبیری کار و فناوری به جای واژه آموزش کار و فناوری، درج شده باشد، برای دانشگاه قابل قبول نیست و باید مجددا اصلاح گردد که علاوه بر صرف وقت، هزینه بر خواهد بود. لذا حتما به موارد فوق دقت نمایید.