پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

فرایند ثبت نام قطعی و نحوه ارسال مدارک و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1400
(ویژه پذیرفته شدگان کد 5)

 

 

به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان آزمون  1400 دانشگاه فرهنگیان ( کد 5 ) ، پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد ، به شرح ذیل می باشد:

-  مراجعه به سایت    https://emt.medu.ir    اقدام به درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و سوابق تحصیلی (ریزنمرات) و ارسال پرینت کد رهگیری.

- ارسال مدارک زیر از طریق پست تا تاریخ 1400/11/06 به آدرس: مشهد میدان تلویزیون ابتدای رضاشهر پردیس شهید هاشمی نژاد   کدپستی:     9177797316 (واحد آموزش )

 

مدارک لازم جهت ارسال :

  •  پرینت فرم ثبت نام غیرحضوری از سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان( دو نسخه)
  •  پرینت درخواست تاییدیه تحصیلی برای مقطع دوره متوسطه دوم(دیپلم) و همچنین دوره پیش دانشگاهی
  •  جهت درخواست تاییدیه تحصیلی، از سایت emt.medu.ir اقدام نمایید.
  •  اصل فرم 602 از مدرسه محل تحصیل دارای مهر و امضای مدیریت مدرسه
  •  اصل کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه دوم(دیپلم) حاوی عکس و مهر و امضای مدرسه
  •  اصل کارنامه فارغ التحصیلی دوره پیش دانشگاهی(نظام قدیم) حاوی عکس و مهر و امضای مدرسه
  •  اصل مدرک تحصیلی دیپلم یا متوسطه (نظام جدید) یا اصل گواهی موقت دیپلم
  •  اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی(نظام قدیم)
  •  تصویر تمام صفحات شناسنامه با مهر برابر اصل
  •  تصویر پشت و رو کارت ملی با مهر برابر اصل
  •  پرینت کارنامه اولیه کنکور(کارنامه درصدی)
  •  پرینت قبولی در دانشگاه فرهنگیان از سایت سنجش
  •  عکس پرسنلی 12 قطعه
  •  ارسال فرم تکمیل شده تعهد شماره 1 و 2 که در پیوست  قرار گرفته است همراه با امضا و اثر انگشت
  •  

توجه:

 - عدم ارائه هریک از مدارک فوق منجر به عدم پذیرش و ثبت نام خواهد شد. در صورتی که اصل مدارک شما در دانشگاه قبلی (دولتی) است، ارائه کپی برابر اصل مدارک الزامی است.

 

 - با توجه به درخواست پذیرفته شدگان کد 5 برای تجدید نظر گزینش، ادامه تحصیل در رشته قبلی آنها مجاز نیست و پذیرفته شدگان مکلف هستند بعد از ثبت نام قطعی و شروع به تحصیل در رشته جدید  ، پس از ارسال گواهی اشتغال به تحصیل به استان محل خدمت نسبت به اصلاح سند تعهد محضری اولیه اقدام و تصویر برابر اصل سند تعهد مجدد خود را به محل قبولی جدید ارائه کنند و کپی برابر با اصل را برای دانشگاه ارسال نمایند.

 

تذکر مهم : 

 - پذیرفته شدگان محترم توجه داشته باشند، حتما قبل از ارسال مدارک مندرج در  اطلاعیه دانشگاه جهت ثبت نام، به ویژه از اصل مدارک تحصیلی مدارس(اصل مدرک دیپلم، اصل مدرک پیش دانشگاهی، اصل کارنامه های فارغ التحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی) حداقل 5 نسخه کپی و همچنین اسکن برای خود تهیه نمایند و نزد خود نگهدارند.

 

 - مدارک تحویل داده شده به دانشگاه، تحت هیچ شرایطی تا پایان تحصیلات، جهت کپی یا ... مسترد نخواهد شد.

 

 انتخاب واحد دانشجویان ورودی در اولین ترم بر عهده کارشناس آموزش است و شروع کلاسها از 23 بهمن ماه خواهد بود.