پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

در مراسمی از با حضور روسا و مدیران دانشگاه فرهنگیان

رونمایی از سامانه یکپارچه مدیریت اینترنت(سیما)

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی در مراسمی با حضور روسای پردیسها و مراکز و مدیران گروه های آموزشی استان از سامانه یکپارچه مدیریت اینترنت دانشگاه فرهنگیان استان، رونمایی شد.
دکتر محمد رضا دیمه کار در این مراسم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه هوشمندسازی استان، از اقدمات صورت گرفته در این حوزه بویژه در توسعه فیبر نوری و سامانه سیما تقدیر کرد.
سید رضا دیانت ، کارشناس مسئول هوشمندسازی استان نیز در این مراسم گفت :
این سامانه به منظور مدیریت اینترنت استادان ، کارکنان و دانشجویان استان ایجاد شده و به نشانی sima.tbm.ir هم اکنون در دسترس است.
وی افزود : میزان شارژ ماهیانه دانشجویان از سامانه، دو گیگ در ماه بوده که با مساعدت مدیریت محترم امور پردیس ها  از محل اعتبار اینترنت اداری تامین و به صورت رایگان در هر ماه شارژ می گردد.
برای استادان و کارکنان محترم دانشگاه هم به منظور فعالیت های اداری و پژوهشی 50 گیگ اعتبار در نظر گرفته شده است.
 او یادآور شد:  نام کاربری برای استادان ، کارکنان و دانشجویان ،( کد ملی بدون صفر ابتدا )و کلمه عبور پیش فرض( برای دانشجویان ، شماره دانشجویی( و برای (استادان و کارکنان ، شماره شناسنامه )است که کاربران در اولین ورود، باید کلمه عبور را تغییر داده و از در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربری خود به دیگران خودداری فرمایند.
وی در پایان با اشاره به ضریب بندی اعمال شده در سامانه  گفت : مصرف اینترنت کاربران از ساعت 8 شب تا 7 صبح ، یک درصد محاسبه می گردد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به مناسبت 5 اسفند روز مهندس و 8 اسفند آغاز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی از همکاران فعال در این دو حوزه  تجلیل شد.همچنین بطور ویژه از مهندس احمد امینی که در گسترش شبکه فیبر نوری و نیز راه اندازی سامانه سیما در دانشگاه فرهنگیان، تلاش مضاعفی داشته است، تقدیر به عمل آمد. 

 


نظرات کاربران