پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

بازدید دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پردیس شهید هاشمی نژاد

دکتر مهرمحمدی طی بازدیدی از پردیس شهید هاشمی نژاد از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده و مشکلات موجود در این پردیس قرارگرفت. در این بازدید ک با حضور دکتر صادق زاده طباطبایی ،معاونت فرهنگی اجتمتعی ،دکتر حاجی مومنی مدیر کل روابط عمومی ودکتر بیغمی و دکتر مجتبوی مدیریت امور پردیس های خراسان رضوی صورت پذیرفت، سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید براین مطلب که استان خراسان رضوی دارای جایگاه خاصی است و مدیریت اینجا تکالیف و مسئولیت سنگین تری دارد، گفت: باید به عنوان یک مسئول نگاه ویژه ای به این پردیس داشته باشیم و امیدواریم تکامل و ترقی و کمال دانشگاه فرهنگیان در این استان با مطلوبیت تمام تحقق پیدا کند.

دکتر مهر محمدی با ذکر این مطلب که وجود برخی مشکلات دراین پردیس از آنجا که امری ناخواستنی است از نگاه ما تبعیض مثبت است و باید با توجه به شاخصه های فیزیکی وآماری و اجتماعی دانشجو معلمان دختر از امکانات مناسبی برخوردار باشند باید با همکاری  مدیر استان تلاش مضاعفی در این راستا صورت پذیرد تا این وضعیت را ترمیم کنیم .

دکتر مجتبوی مدیریت امور پردیس های استان نیز با بیان این مطلب که حمایت سرپرست دانشگاه فرهنگیان باعث دلگرمی ماست و امیدواریم در پاسخگویی به این اعتماد مسِولیت زا، منشا اثر باشیم  ضمن تقدیر از تلاش سرپرست این پردیس گفت : با توجه به قدمت فضای فیزیکی این پردیس و فرسودگی بنا ضمن طرح مشکلات در شورای استانی باید حمایت ملی صورت پذیرد و با تخصیص بودجه استانی جهت بازسازی سوئیت های موجود در فضای پردیس تا حدودی مشکل کمبود فضا حل خواهد شد.

دکتر کاظمی سرپرست پردیس شهید هاشمی نژاد نیز طی سخنانی حضور دکتر مهرمحمدی را در پردیس فرصتی مغتنم بیان کرد و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته، افزود امیدواریم به زودی اثرات این حضور با برکت در این فضا متجلی شود. وی با بیان اینکه تلاش می کنیم فضایی سرشار از نشاط و پویایی فراهم نماییم، اما مشکلاتی فرا روی ماست، ازعدم امنیت فیزیکی و ساختمانی خوابگاه شبانه روزی به دلیل فرسودگی بنا و قدمت زیاد و ایجاد ترک در دیوارها و الزام به تخریب و تخلیه با توجه به نظر کارشناسان سازمان نوسازی، به عنوان بزرگترین چالش نام برد. دکتر مهرمحمدی همچنین ضمن بازدید از روند ساخت سالن مطالعه این پردیس، با حضور در  خوابگاههای دانشجویی و جمع دانشجویان  به سوالات آنان پاسخ داد. 


نظرات کاربران