پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

پیام تبریک سرپرست دانشگاه فرهنگیان
به مناسبت توفیق ملت ایران در مذاکرات هسته ای

باسمه تعالی

توفیق ملت ایران در مذاکرات هسته ای، مظهر عقلانیت و تدبیر است.

دکتر محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان به مناسبت پیروزی ملت ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای پیامی خطاب به استادان و دانشجو معلمان این دانشگاه به این شرح صادر کرد:

اکنون که ایستادگی و پایمردی در حفظ استقلال و دستاوردهای ملت مسلمان ایران در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و با اهتمام به منافع و اقتدار ایران اسلامی، در دولت تدبیر و امید به بار نشسته است، لازم است با تشکر از تیم مذاکره کننده  به ویژه وزیر محترم امورخارجه کشورمان، به محضر رهبر معظم انقلاب، مومنان روزه دار و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران علی الخصوص خانواده ارجمند شهدای هسته ای تبریک و تهنیت عرض بنماییم.

به باور من ،پیروزی دیپلماسی هسته ای نشان داد با ایمان و توکل برخدا، می توان بر تقابل وخصومت چیره شد. با گفتگو می توان ضمن  حفظ حقوق و منافع ملی، از دستاوردهای ارزشمند علمی و فناوری کشور صیانت و مسیر توسعه کشور را هموارتر کرد. یکی از دستاوردهای  دیگر توفیق ملت ایران در مذاکرات هسته ای مأیوس شدن دشمنان و بدخواهان منطقه ای  است، این توفیق می تواند  مظهر عقلانیت و تدبیر در مملکت داری در عصر جدید و با یک تیر چند نشان زدن  باشد.

امید است در سالی که مزین به همدلی و همزبانی است با بهره مندی تمام عیار از ظرفیت  های  فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوانان غیور و توانمند کشورمان، شاهد آینده ای روشن تر و پرامیدترباشیم. از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و همچنین از استادان و کارکنان این دانشگاه می خواهم با پاسداشت این پیروزی شکوهمند و به شکرانه این لطف بیکران الهی در آستانه عید سعید فطر هرآنچه درتوان دارند نسبت به تشریح و تبیین پیامدهای ارزشمند این  دستاورد گرانقدر ملی برای هموطنان عزیزمان اقدام های لازم را به انجام برسانند.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم


نظرات کاربران