پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد

راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی "فرهنگیادا"

اطلاعیه ی مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان:

راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی "فرهنگیادا"

اطلاعیه ی مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان:  راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی

 

 به اطلاع می رساند سامانه یادگیری الکترونیکی "فرهنگیادا"، سامانه تخصصی دانشگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات مختلف یادگیری الکترونیکی و تعامل در فضای مجازی میان مدرسان و دانشجومعلمان این دانشگاه است که اخیرا راه اندازی شده است و کلیه دانشجو معلمان گرامی در حال حاضر می توانند با استفاده از شماره دانشجویی خود به عنوان کد کاربری وشماره شناسنامه خود به عنوان رمز عبور به سامانه "فرهنگیادا" وارد شوند. 

به منظور تصحیح و تکمیل اطلاعات کاربران و بهبود کاربری سامانه، لازم است کلیه دانشجومعلمان محترم  با مراجعه به پروفایل،  اطلاعات شخصی خود اعم از نام و نام خانوادگی (به صورت کامل)، نام پردیس محل تحصیل، نام شهر محل تحصیل، و به ویژه آدرس ایمیل معتبر  را تکمیل یا تصحیح کرده و در صورت تمایل نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام نمایند.

برای اطلاع از نحوه وورد به سایت می توانید از راهنمایی که به همین منظور روی سایت در نشانیhttp://elearn.cfu.ac.ir/course/view.php?id=14#section-1   قرار گرفته استفاده کنید.

مجددا تاکید می شود با توجه به اهداف آموزشی سامانه و ساز و کار ارتباطی آن،  درج ایمیل آدرس معتبر و همچنین درج اسم و فامیل به صورت کامل و پرهیز از به کار بردن علایم و اختصارات به جای نام و نام خانوادگی ضروری است.

بدیهی است حساب کاربری آن دسته از افرادی که حداکثر تا پایان وقت اداری 30/8/93 نسبت به تکمیل و اصلاح اطلاعات گفته شده اقدام نکرده باشند، حذف و دسترسی ایشان به سامانه قطع خواهد شد.

شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی در خصوص آغاز رسمی بهره برداری از سامانه توسط مدرسان و دانشجویان گرامی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیریت یادگیری الکترونیکی

مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان

 

 

 


نظرات کاربران